"PANCRASE 2005 SPIRAL TOUR"
Friday, February 4, 2005
Doors Open; 5:30PM
First Bout; 6:00PM
Korakuen Hall(Tokyo,Japan)
Live Gate: 2,200-
Amateur Bout Pancrase Gate middleweight 2x5 min rounds MORIYUKI YAMADA(Team POD) def. TETSUO SETO(Wajutsu Keishukai A-3) by doctor stop TKO (eyebrow cut) at 1R 4:41
Pro-Bout#1 welterweight 2x5 min rounds
DAIZO ISHIGE(SK Absolute) def. SHINPEI SOTOYAMA(Wajutsu Keishukai Tokyo
Hombu) by standing
punch KO at 1R 0:35
Pro-Bout#2 lightweight 2x5 min rounds
TAKUMI YANO(Ugokai) def. J-TARO TAKITA(Wajutsu Keishukai Tokyo Hombu) by ankle lock at 1R
2:15
Pro-Bout#3 open-weight 2x5 min rounds
HIKARU SATO(PANCRASEism) def. SUMIO KOYANO(Ugokai) by towel throw TKO at 1R 2:57
Pro-Bout#4 welterweight 2x5 min rounds
TAKAFUMI ITO(welterweight 5th ranked/PANCRASEism) def. MASAKAZU
KURAMOCHI(freelance) by
standing punch KO at 1R 3:30
Pro-Bout#5 middleweight 3x5 min rounds
IZURU TAKEUCHI(middleweight 1st ranked/SK Absolute) def. YUJI HISAMATSU(Wajutsu Keishukai TIGER PLACE) by 3-0-0 unanimous judges decision at full time limit
Pro-Bout#6 light heavyweight 3x5 min rounds KESTUTIS ARBOCIUS(light heavyweight 5th ranked/Lithuania/ Latvia
Shidokan) def.
MITSUYOSHI SATO(Pancrase GRABAKA) by ground punch KO at 3R 4:59
Semifinal heavyweight 3x5 min rounds
YUJI SAKURAGI(Seikenkaikan ) def. KENGO(PANCRASEism) by high kick KO at 3R 0:06
Main Event welterweight 4 men tournament to crown the new K.O.P. 3x5 min rounds KATSUYA INOUE(welterweight 6th ranked/Wajutsu Keishukai A-3) def. HEATH SIMS(welterweight 3rd ranked/U.S.A./Team Quest) by ground punch KO at 1R 4:40
Friday, February 4, 2005
Doors Open; 5:30PM
First Bout; 6:00PM
Korakuen Hall(Tokyo,Japan)
Live Gate: 2,200-
Amateur Bout Pancrase Gate middleweight 2x5 min rounds MORIYUKI YAMADA(Team POD) def. TETSUO SETO(Wajutsu Keishukai A-3) by doctor stop TKO (eyebrow cut) at 1R 4:41
Pro-Bout#1 welterweight 2x5 min rounds
DAIZO ISHIGE(SK Absolute) def. SHINPEI SOTOYAMA(Wajutsu Keishukai Tokyo
Hombu) by standing
punch KO at 1R 0:35
Pro-Bout#2 lightweight 2x5 min rounds
TAKUMI YANO(Ugokai) def. J-TARO TAKITA(Wajutsu Keishukai Tokyo Hombu) by ankle lock at 1R
2:15
Pro-Bout#3 open-weight 2x5 min rounds
HIKARU SATO(PANCRASEism) def. SUMIO KOYANO(Ugokai) by towel throw TKO at 1R 2:57
Pro-Bout#4 welterweight 2x5 min rounds
TAKAFUMI ITO(welterweight 5th ranked/PANCRASEism) def. MASAKAZU
KURAMOCHI(freelance) by
standing punch KO at 1R 3:30
Pro-Bout#5 middleweight 3x5 min rounds
IZURU TAKEUCHI(middleweight 1st ranked/SK Absolute) def. YUJI HISAMATSU(Wajutsu Keishukai TIGER PLACE) by 3-0-0 unanimous judges decision at full time limit
Pro-Bout#6 light heavyweight 3x5 min rounds KESTUTIS ARBOCIUS(light heavyweight 5th ranked/Lithuania/ Latvia
Shidokan) def.
MITSUYOSHI SATO(Pancrase GRABAKA) by ground punch KO at 3R 4:59
Semifinal heavyweight 3x5 min rounds
YUJI SAKURAGI(Seikenkaikan ) def. KENGO(PANCRASEism) by high kick KO at 3R 0:06
Main Event welterweight 4 men tournament to crown the new K.O.P. 3x5 min rounds KATSUYA INOUE(welterweight 6th ranked/Wajutsu Keishukai A-3) def. HEATH SIMS(welterweight 3rd ranked/U.S.A./Team Quest) by ground punch KO at 1R 4:40